Nature

...Nature is full of powerful concoctions


احضار (The Conjuring) - 2013-2016



- کارگردانان: James Wan, Michael Chaves


ژانر ترسناک

مشخصاً درباره ی احضار ارواح و اجنه و غیره است. من یک و دوش رو دیدم و مثل اینکه سه هم داره.

درجه ی ترسناکیش هم بالاست، بنظر من 2ش از یکش بهتر (ترسناکتر) بود.


http://bayanbox.ir/view/7558598605575037507/The-Conjuring-2-2016.jpg


پیشنهاد میکنم برای مواقعی که میخواهید با دوستان فیلم ترسناک ببینید، انتخابش کنید. این فرم ترسها، تنهایی به درد نمیخوره :)



سلام،ما اینو توی مدرسه دیدیم(ازمزایای تخته های هوشمند😁)من کنار دست دوستم نشسته بودم،و فیلمو به صورت چندبعدی تجربه کردم.هربار که کسی تو فیلم جیغ می‌زد دوستم هم همراهش جیغ می‌کشید و به دستم چنگ می‌نداخت.خلاصه که من درجه دیگه‌ای از وحشت رو پشت سر گذاشتم😂😂

سلام بر شما...
اوه تو مدرسه؟! :) چه جالب!!
هاهاها... سینمای چند بعدی بوده واسه شما :)))
Edited By Me - Based On Erfan - Retrieved from Zehne Ziba
Powered by Bayan