Nature

...Nature is full of powerful concoctions


ماه عسل با رفیق (Buddymoon) - 2016


- کارگردان: Alex Simmons


این فیلم رو حتی تبدیل به ویس کردم و هر از گاهی میذارم تو بک گراند کارهام پخش بشه. از اون فیلمهاست که هزاران بار دیدنش خسته ام نمیکنه و دیالوگهاش رو حفظم و عین دیوونه ها باهاش زمزمه میکنم! موسیقیشو دوست دارم و حال و هواش حالمو خوب میکنه. ولی خیلی سبکش با بقیه ی فیلمهایی که میگم تکرارشون رو دوست دارم فرق میکنه.

در واقع... فیلم، از نظر تکرار شدن، مثل فیلمهای کریستوفر نولان نیست! :) تکرارش فقط برام شیرینه. زیبا و دل انگیزه.

وقتایی که زندگی، دیگه چیزی برام نداره...


خلاصه داستان اینه که یک مرد که درست روز قبل از عروسیش، نامزدش باهاش بهم میزنه، فرداش دوستش میاد پیشش و بهش میگه سفر ماه عسلتو کنسل نکن، بیا با هم بریم!...

مدلش گی نیست. اتفاقاً بنظرم اون چیزیه که بعنوان مفهوم «دوستی» داره با جوگیر شدن آدمها در تشخیص علائقشون حذف میشه...

یه دوست خوب، و کمی هم طبیعت، که معنی زندگی و اولویتهاش رو بهت برگردونه...


سلام.این فیلمو دیروز دیدم.مرسی بابت معرفیش.حالمو خوب کرد وبهم یادآوری کرد که چقدر دوست دارم به همچین سفری برم

سلام... عه چه خوب! خوشحالم خوشتون اومده :)
خیلی خوبه اینجوری سفر کردن.. خیلی..
Edited By Me - Based On Erfan - Retrieved from Zehne Ziba
Powered by Bayan