Nature

...Nature is full of powerful concoctions


همه ی نه یارد (The Whole Nine Yards) - 2000


- کارگردان: Jonathan Lynn


بعد از اینکه کتابِ متیوپری (بازیگر نقش چندلر در فرندز) رو خوندم و بسیار متاثر شدم و البته از خوندنش و پا به پا داستان زندگیش رو دنبال کردن با همون بیان شیرینش لذت هم بردم، و کلی هم یاد گرفتم ازش؛... ترغیب شدم که این فیلمش رو که خودش هم ازش توی کتابش حرف میزد، دانلود کنم و ببینم.

به زحمت یه نسخه درست و حسابی ازش رو پیدا کردم که زبان اصل باشه. با این حال، اونقدر بازیش برام جذاب بود که بعد از یک دور زبان اصل، دوبله ش رو هم دیدم و هر دوش به دلم نشست. (صدای خودش بخصوص، خیلی قشنگ دوبله شده بود.)

فیلم کمدی-درام و هیجانی هست و زیباست. خیلی ساده ست. ولی دوستش داشتم.

+ بازیگر نقش مقابلش میتونست کیوت تر باشه و بنظرم انتخاب خوبی نبود. هر کاری میکرد اون حسی که باید میداد رو نداشت بنظرم. نقش زیاد بهش نمی اومد.


Edited By Me - Based On Erfan - Retrieved from Zehne Ziba
Powered by Bayan