Nature

...Nature is full of powerful concoctions


هویت (Identity) - 2003


- کارگردان: James Mangold


ژانر ترسناک، روانشناسی، معناگرا، هیجانی، معمایی.


یکی از بهترین فیلمهای ترسناکی بود که اولین بار وقتی نوجوون بودم از تلویزیون دیدم، و ژانر مورد علاقه م رو پیدا کردم! :) از اون زمان بود که «معناگرا-ترسناک-معمایی» دیدن، و لذت بردن ازشون رو شروع کردم!

و خوش شانس هم بودم. چون فیلمِ واقعاً خوبی هست. یکی از آثاری که میشه بهش ارجاع داد توی خیلی از فیلم ها. اصلاً خودِ سوژه، تهِ سوژه است! یه مسافرخونه ی بین راهی، یه شب بارونی، یه عده مسافر که "مجبورن" اون شب رو اونجا بگذرونن، و یه قاتل! از این سوژه میشه 200 تا کتاب نوشت! :)

و خب البته که خط اصلی این فیلم، چیزی بیشتر از اون مسافرخونه است..


با اینکه قدیمی شده بود و ساده تر از فیلمهای الآنه، ولی سرچش کردم و از دوباره دیدنش بیشتر از دفعه ی اول لذت بردم :)



+ از ایده های این فیلم، خیلی جاها استفاده شده یا میشه...

++ من خودم از کلیدها خیلی خوشم اومد! دی:


Edited By Me - Based On Erfan - Retrieved from Zehne Ziba
Powered by Bayan