Nature

...Nature is full of powerful concoctions


اطلاعیه

با سلام خدمت تمامی مخاطبان محترم

بعلت وقوع یکسری مزاحمتها، لازم دونستم چند نکته رو ذکر کنم. پیشاپیش از محضر مخاطبان ارزشمندی که ظرفیت استفاده از فضای مجازی رو دارن و همیشه بنده رو مورد لطف خودشون قرار دادن، بابت این اطلاعیه پوزش میخوام. بدیهی است تیغه های نقد در این نوشته خطاب به شما، نمی باشد.

پیش از این، هرگز مثل کارآگاه ها در هنگام پاسخ دادن به کامنتها، آی پی ها و سوابق کاربران رو چک نمیکردم و فکر میکردم که چرا کسی باید مزاحم من بشه؟!... ولی حالا میبینم که ممکنه! بهرحال...

1- تا مدتی (شاید همیشگی) ارسال نظر، تنها برای کاربران بیان امکان پذیر هست.

2- درباره ی کاربران بیان، امکان بلاک کردنِ کاربر، موجود میباشد. نظرات کاربرِ بلاک شده، بدون اطلاع او و بنده، ارسال نشده و از طریق سامانه ی بیان، بطور اتوماتیک حذف خواهد شد.

3- هر گونه محتوای تهدیدآمیز در کامنتها، چه شوخی و چه جدی، بعنوان سند، محفوظ خواهد بود.

4- اینجانب در هنگام ثبت نام در بیان، شماره تماسی که متعلق به خودم باشه رو وارد نکرده ام. لذا تهدید جهت هک اطلاعات هم سودی نخواهد داشت.

نکته: دقت داشته باشید که اگر دستیابی به اطلاعات من برای کسی ممکن باشد، دستیابی به اطلاعات سایرین نیز از طریق شکایت رسمی به بیان، و مراجع ذی صلاح و... بهیچ وجه غیر ممکن نیست و استفاده از فیلتر شکن و تعویض آی پی کمکی به فرد مزاحم نخواهد کرد.

با این حال، حتی در صورت دسترسی به شماره تماس یا ایمیل شخصی من هم، اتفاق خاصی نخواهد افتاد. دوره ی ترس از پخش شدن شماره و عکس و غیره گذشته! در این کشور خوشبختانه هنوز امکان برخورد با مزاحم تلفنی یا هرگونه مزاحمت دیگر همچنان فراهم است.

5- یادآوری میکنم که علی رغم برخی اشارات بی اساس، بنده بعنوان نویسنده ی این وبلاگ کاملاً و تاماً "حق دارم" نسبت به انتشار یا عدم انتشار یا حذف مجدد هر محتوایی، چه در متن و چه در کامنتها، به صلاحدید خود اقدام کنم.

نکته 1: پیش از این، به کامنتهایی که با نامهای مختلف و از سوی یک شخص ارسال شده، پاسخ داده ام. لازم دونستم این نکته رو هم ذیل این موضوع ذکر کنم که بهیچ وجه از شعوری که بخرج داده، یا احساس مسئولیتی که کرده ام، یا احترامی که به مخاطبهام گذاشته ام، پشیمان نیستم و این رو "اشتباه" یا سایر تعابیر خارج از شأنی که برخی به من نسبت دادند، نمیدونم.

نکته 2: حذف کامنتهای مذکور، صرفاً جهت تذکر عدم شایستگی، پس از ایجاد مزاحمت بوده و سود دیگری برای اینجانب ندارد.

نکته 3: بدیهی است که هدف خیر(!) از ایجاد مزاحمت، امر مزاحمت را بهیچ وجه توجیه نمیکند.

6- معدود دوستان عزیزی که از وبلاگ قبلی برای اینجا کامنت میذارن رو اغلب از روی آی پی و مشخصات دیگه، میشناسم. ولی با اینحال، کاش آدرس داشته باشید تا بتونم پیامتون رو منتشر کنم و از حضورتون بهره مند بشم. هر چند، هرگز در جایگاهی نیستم که از مخاطبانم توقع داشته باشم در بیان ثبت نام کنند، بنابراین باز هم پوزش میخوام و امیدوارم بنده رو در ضرورت دفع مزاحمت درک بفرمایید.


7- هیچ اشکالی نداره اگر روح ما مریض باشه. مشکل اونجاست که اقدام به درمانش نمیکنیم. به افرادی که از ایجاد مزاحمت (بهر شکلی که هست) لذت میبرند، پیشنهاد میکنم لطفاً به روان پزشک متخصص مراجعه نمایید. مشابه این رفتار  سادیسمی ناهنجار رو بشخصه در مطب دکتر مشاورم از سوی شخصی نسبت به شخصی دیگر دیدم. عمیقاً متأثر شدم در حالیکه او فقط پیش خودش، خودش رو عاشق میپنداشت و از جدیت و همیت اش در پیگیری ابراز احساسات، حتی با علم به اینکه داره شخص مقابلش رو آزار میده لذت میبرد. چنین رفتارهایی میتونن ناشی از نوعی اختلال ذهنی و شخصیتی باشن و با تشخیص پزشک، و مصرف دارو، ان شاءالله بهبود خواهند یافت.

متأسفانه بنده خود شرایط روحی مناسبی ندارم و حداقلش این هست که نمیتونم پذیرای بیماران باشم. یادآوری میکنم تنها مجال ابراز اجتماعی من این وبلاگ بود که به این شکل، محدودش کردید. هرچند، از اونجایی که از این آزار لذت میبرید، پس متذکر شدن اینکه چه خسارتی به من تحمیل کردید مشخصاً سودی نداره.



پی نوشت تکمیلی:


1- بطور کلی، دیدن یک فیلم، یا همراه داشتنِ تجربیات ناخوشایند زندگی، شاید به بعضیها احساس باهوش بودن، خاص بودن یا خفن بودن بده، مشکلی نیست. قطعاً همه ما از خرده هوشی یا سر سوزن ذوقی برخورداریم... ولی اذیت کردن دیگران چیزی نیست که خداوند، دست روزگار، یا وجدان خودتون، جوابش رو بشما برنگردونه. حالا با توجیهات بسیار غلطی مثل کشش، قانون جاذبه، و غیره...، یا بدون اون.


2- احتیاجی به نفرین کردن از سوی من نیست.. هرگز..

همین قدر که شخصی آرزوهایی داشته که بهش نرسیده، بشدت از نظر جسمی و روحی تحت فشاره و تنها راهی که اندک انگیزه ای برای زنده بودن بهش میده رو انتشار مطالعاتش در یک وبلاگ ببینه، و شما اینطور او رو آزار بدید، برای هفت پشت وجدان داشته یا نداشته ی شما کافیه. محاسبات خدا، همیشه نیاز به نفرین کردن یا نکردن نداره... بعضی جرم ها "جنبه ی عمومی" دارن و خداوند منان، خودش مدعی العمومه.


3- با همه ی اینها، من نه از هک شدن میترسم، و نه از دستیابی به اطلاعاتم. این دنیا مدت زیادی هست که چیزی برای من نداره. اگر روزی فعالیتم رو بطور کامل در این وبلاگ متوقف کردم، در جریان باشید که دو حالت داره: یا به آرزوهای بزرگتری رسیده ام،

یا احساس کرده ام که این وبلاگ بیش از آرامش و اعتماد بنفس دادن به من، موجب آزار روحی من شده.


4- اگر خدا بخواد کسی رو حفظ کنه، میکنه. و اگر نخواد، نه. همه چیز رو به او میسپرم و اشتیاق شما برای اذیت کردن واقعاً برای من مهم نیست. اینکه معنی زندگی خودتون رو در آزار من یافته اید به این بهانه ی مفتضح که حتماً این جاذبه ایست که علتی داره(!!)، حقیقتاً برای من اهمیت نداره و تنها ناراحتیم به اندازه ی تأسفیه که از این موضوع بحال خود میخورم.

نمیگم این مزاحمتها اصلاً ناراحتم نکرد.. ممکنه تا مدتی از اونچه مینویسم کمی دلزده باشم، اما این رو هم میدونم که مسیر زندگی همیشه برخوردهای این چنینی رو داره و هرگز انتظار نداشته و ندارم که همه مثل فرشته ها رفتار کنند کما اینکه خودم هم اینطور نیستم. اما انتظار شعور، چرا. من بعنوان یک انسان تا ابد حق دارم از مردمان انتظار شعور داشته باشم. یک قاتل نمیتونه دست به قتل بزنه و بگه چطور انتظار داشتی دنیا هیچ قاتلی نداشته باشه! خب، چطورش رو پروردگار، به شما نشون خواهد داد.


5- با همه ی این تفاسیر، هزاران بار هم اگر از این دنیا گزندی به من برسه، من روی اصول خودم باقی خواهم موند.

ته ته این داستان، اون بدترین حالت ممکن اینه که هر بار مزاحمت یا یک بی رحمی مسخره و احمقانه، خواه ناخواه، یک قدم انسان رو به حیطه ی شخصیش منزوی تر و نسبت به مردم بی اعتمادتر میکنه و مشخصاً انتهای این مسیر خاموشی برای همیشه است.

گویی رسم این سرای زشت و ننگین، همینه.

و البته باکی نیست.

چه گواراست از چنین سرایی رفتن، و چه بی ارزش، در این منجلاب موندن.


Ed



Edited By Me - Based On Erfan - Retrieved from Zehne Ziba
Powered by Bayan