Nature

...Nature is full of powerful concoctions


Film

میخوام فیلمهایی که دیده ام و کاورشون رو نگه داشته ام رو اینجا یکی یکی نام ببرم و معرفی کنم. تا این لحظه یک آرشیو با بیش از 100 فیلمه. طبیعتاً در ابتدا که دارم معرفیشون میکنم سرعت و تعداد مطالب بالاست و وقتی کل آرشیو رو منتقل کردم، دیگه هر فیلمی که دیدم یکی یکی اضافه میکنم...

(بخش فیلم، در منوی بالا قرار داره.)

 

 


Wednesday 22 Mordad 99 , 11:55 familiar unknown /ناشناس آشنا

فیلم...

 

به نظر میرسه من زیاد فیلم می بینم اما در حقیقت اینطور نیست فکر کنم بیشتر سریال می  بینم... قصه های طولانی رو بیشتر دوست دارم شاید و یا اینکه همراهی طولانی مدت با کاراکترها رو... نمیدونم... خودمم نمیتونم چندان داستان کوتاه بنویسم. فیلمای کمی دیدم که از بین اونها تعداد کمیشون و دوست دارم.

 

رویارویی با سلیقه شما جالبه... نمیدونم چقدر احتمال داره فیلم های مشترک در لیست شما با ذهن خودم پیدا کنم اما جالب خواهد بود...

 

 

اتفاقا من بسختی سریال میبینم...

خواهش میکنم... ان شاءالله به درد بخوره...
Edited By Me - Based On Erfan - Retrieved from Zehne Ziba
Powered by Bayan